Preloader

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky uživatelských účtů služeb společnosti Mizar Lab a.s.

  1. Úvodní ustanovení

    1. Účel úpravy. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky Uživatelského účtu Mizar ID“) upravují podmínky pro uživatelské účty (dále jen „Uživatelský účet Mizar ID“) zájemců o služby (dále jen „Uživatelé“), které jsou poskytovány společností Mizar Lab a.s., IČO: 019 57 104, se sídlem Olšanská 2643/1a, Žižkov, 130 00, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 23361 (dále jen „Poskytovatel“).
    2. Poskytované služby. Poskytovatel je provozovatelem různých webových stránek a mobilních aplikací, prostřednictvím kterých nabízí či bude zájemcům nabízet různé druhy služeb (dále též jen „Služby“), jejichž aktuální výčet a specifikace jsou vždy obsaženy v příslušném aktuálním „Přehledu Služeb Mizar Lab“, zveřejněném na webové stránce Služeb s doménou mizarlab.cz (dále jen „Web Mizar Lab“), na URL https://mizarlab.cz/sluzby. Služby mohou být zájemcům nabízeny rovněž prostřednictvím webových stránek a mobilních aplikací provozovaných některým ze smluvních partnerů Poskytovatele. Webové stránky provozované Poskytovatelem dále též jen „Stránky poskytovatele“. Mobilní aplikace provozované Poskytovatelem dále též jen „Aplikace poskytovatele“. Webové stránky provozované smluvním partnerem Poskytovatele dále též jen „Stránky partnera“. Mobilní aplikace provozované smluvním partnerem Poskytovatele dále též jen „Aplikace partnera“ Stránky poskytovatele a Stránky partnera dále též jen „Stránky“. Aplikace poskytovatele a Aplikace partnera dále též jen „Aplikace“.
    3. Využití služeb. Zřízením Uživatelského účtu Mizar ID prostřednictvím webového rozhraní přístupného na webové stránce URL https://mizarauth.cz (dále jen „Web Mizar Auth“) získává Uživatel možnost využití veškerých Služeb za podmínek stanovených těmito Obchodními podmínkami Uživatelského účtu Mizar ID aktuálně poskytovaných Poskytovatelem s využitím jednotného Uživatelského účtu Mizar ID pro všechny Poskytovatelem poskytované Služby, a to s jednotným systémem registrace Uživatele, přihlašování Uživatele a odhlašováním Uživatele.
    4. Použitelnost obchodních podmínek. Tyto Obchodní podmínky Uživatelského účtu Mizar ID se použijí na všechny Poskytovatelem poskytované Služby.
  2. Vytvoření Uživatelského účtu Mizar ID

    1. Uživatelský účet. Uživatelský účet Mizar ID je pro každého Uživatele tvořen jedinečným Uživatelem zvoleným uživatelským jménem tvořeným emailovou adresou Uživatele (dále též jen „Uživatelské jméno“) a Uživatelem zvoleným přístupovým heslem (dále též jen „Heslo“).
    2. Vytvoření uživatelského účtu. Uživatelský účet Mizar ID si Uživatel může vytvořit prostřednictvím webového rozhraní přístupného Webu Mizar Auth nebo prostřednictvím Stránek a Aplikací.
    3. Údaje uživatele. Při vytvoření Uživatelského účtu Mizar ID je Uživatel povinen zadat své pravé jméno a příjmení a případné další údaje nezbytné pro poskytování Služeb, vyúčtování poskytnutých Služeb a vystavení příslušných daňových dokladů.
    4. Nakládání s identifikačními údaji a hesly. Uživatel je povinen zajistit bezpečné nakládání s veškerými identifikačními údaji a hesly nezbytných pro zřízení Uživatelského účtu Mizar ID a jeho další užívání Uživatelem, a to včetně užívání Služeb prostřednictvím Stránek a Aplikací, tedy Uživatel zejména tyto identifikační údaje a/ nebo hesla nesdělí nebo jinak nezpřístupní žádné třetí osobě. Pokud Uživatel zjistí zneužití svých identifikačních údajů a/ nebo hesla jakoukoli třetí osobou, okamžitě to sdělí Poskytovateli.
    5. Potvrzení údajů uživatele. Vytvoření Uživatelského účtu Mizar ID a příslušné zadané údaje je Uživatel před zřízením Uživatelského účtu Mizar ID povinen potvrdit prostřednictvím webového rozhraní přístupného na Webu Mizar Auth nebo prostřednictvím Stránek a Aplikací. Jednorázový odkaz pro potvrzení zadaných údajů bude Uživateli zaslán na emailovou adresu, která tvoří jeho Uživatelské jméno.
  3. Změny Uživatelského účtu Mizar ID

    1. Změny uživatelského účtu. Uživatelské jméno a Heslo Uživatelského účtu Mizar ID a další registrační a případné evidenční údaje může Uživatel v rámci využití kterékoliv Služby kdykoliv změnit prostřednictvím webového rozhraní přístupného na Webu Mizar Auth nebo prostřednictvím Stránek a Aplikací.
    2. Zapomenuté heslo. V případě zapomenutého Hesla může Uživatel kdykoliv požádat prostřednictvím webového rozhraní přístupného na Webu Mizar Auth o zaslání nového Hesla, přičemž jednorázový odkaz na nové nastavení hesla bude zaslán Uživateli v e-mailu zaslaném Poskytovatelem na emailovou adresu Uživatele tvořící jeho dosavadní Uživatelské jméno.
  4. Přihlášení a odhlášení Uživatelského účtu Mizar ID

    1. Přihlášení k uživatelskému účtu. K Uživatelskému účtu Mizar ID se Uživatel přihlašuje zadáním Uživatelského jména a Hesla prostřednictvím webového rozhraní přístupného na Webu Mizar Auth nebo prostřednictvím Stránek a Aplikací (Uživatel přihlášený k Uživatelskému účtu Mizar ID dále též jen „Přihlášený uživatel“; přihlášení Uživatele Uživatelskému účtu Mizar ID dále též jen „Přihlášení“).
    2. Odhlášení od uživatelského účtu. Z Uživatelského účtu Mizar ID se Uživatel odhlašuje volbou tlačítka „Odhlásit se“ prostřednictvím webového rozhraní přístupného na Webu Mizar Auth nebo prostřednictvím Stránek a Aplikací (dále též jen „Odhlášení“).
    3. Přihlášení ke službám. Přihlášením k Uživatelskému účtu Mizar ID se Uživatel přihlašuje ke všem Službám, které umožňují přihlášení prostřednictvím Uživatelského účtu Mizar ID.
    4. Odhlášení od služeb. Odhlášením z Uživatelského účtu Mizar ID se Uživatel odhlašuje ze všech Služeb, ve kterých je prostřednictvím Uživatelského účtu Mizar ID přihlášený.
  5. Využití Uživatelského účtu Mizar ID, využití Služeb a úplata za poskytnutí Služeb

    1. Produktové obchodní podmínky jednotlivých služeb. Podmínky využití a poskytování jednotlivých Služeb poskytovaných Poskytovatelem se řídí zejména jejich jednotlivými příslušnými produktovými obchodními podmínkami (dále jen „Produktové obchodní podmínky“), které jsou platné vždy pro příslušnou poskytovanou Službu. V případě rozporu mezi Obchodními podmínkami Uživatelského účtu Mizar ID a Produktovými podmínkami pro určitou Službu, mají ve vztahu k předmětné Službě vždy přednost příslušné Produktové podmínky.
    2. Úplata. Jednotlivé Služby jsou poskytovány za úplatu (dále též jen “Úplata“), která je specifikována buď v příslušných cenících pro danou Službu (dále též jen “Ceníky“) a/ nebo Poskytovatelem nabídnuta a Objednatelem akceptována prostřednictvím webového rozhraní přístupného na Webu Mizar Lab nebo prostřednictvím Stránek a Aplikací v rámci poptávky po zajištění předmětné Služby.
    3. Kredit. Úplata za Služby je hrazena vždy za podmínek stanovených pro jednotlivé Služby v příslušných Produktových podmínkách, a to zejména prostřednictvím předplacených úhrad za poskytnuté Služby (dále též jen „Kredit“) a to s tím, že způsob úhrady za Kredit, a podmínky jeho užití či vrácení jsou stanoveny pro každou jednotlivou Službu zvlášť.
    4. Potvrzení produktových obchodních podmínek. Přihlášený uživatel je po přihlášení k Uživatelskému účtu Mizar ID oprávněn využívat veškeré Poskytovatelem aktuálně poskytované Služby, a to do výše zůstatku jeho Kreditu pro příslušnou Službu, a to za podmínky, že před prvním použitím příslušné Služby potvrdil prostřednictvím webového rozhraní Stránky či Aplikace příslušné Produktové podmínky příslušné Služby, a to buď jednotlivě pro příslušnou Službu zvlášť a/ nebo pro všechny Poskytovatelem aktuálně poskytované Služby současně.
    5. Využití služeb přihlášeným uživatelem. Přihlášený uživatel může v rámci příslušného Přihlášení za stanovených podmínek využít kteroukoliv ze Služeb aktuálně poskytovaných Poskytovatelem.
    6. Změna rozsahu poskytovaných služeb. Poskytovatel je oprávněn rozsah poskytování jednotlivých Služeb kdykoliv změnit, případně přestat poskytovat kteroukoliv Službu, některé Služby či ukončit poskytování Služeb zcela.
    7. Přerušení poskytování služeb. Poskytovatel není povinen zajistit nepřetržitou funkčnost Uživatelské účtu Mizar ID a nepřetržité poskytování Služeb a je oprávněn jejich provozování a poskytování kdykoliv přerušit, a to zejména s ohledem na administrativní a udržovací práce, výpadky v dodávkách nezbytných služeb a médií a faktickou nemožnost dotčené Služby v daném čase zajistit, a to zejména z důvodů na straně třetích osob.
    8. Autorské právo. Uživatelský účet Mizar ID, jednotlivé Služby a příslušné webové služby, mobilní aplikace a webové stránky jsou chráněny autorským právem Poskytovatele.
    9. Technická podpora. Pro kontaktování technické podpory v případě nefunkčnosti Uživatel použije kontaktní formulář na Webu Mizar Lab, na URL https://mizarlab.cz/podpora a nebo kontaktní formulář příslušné Služby prostřednictvím příslušného webového rozhraní Stránky či Aplikace.
    10. Odpovědnost za vady. Právní úprava odpovědnosti Poskytovatele za vady poskytované služby se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, a to zejména dále uvedenými ustanoveními § 1914 a násl. občanského zákoníku:
      1. § 1914 občanského zákoníku: Kdo plní za úplatu jinému, je zavázán plnit bez vad s vlastnostmi vymíněnými nebo obvyklými tak, aby bylo možné použít předmět plnění podle smlouvy, a je-li stranám znám, i podle účelu smlouvy. Je-li splněno vadně, má příjemce práva z vadného plnění.
      2. § 1916 občanského zákoníku: Dlužník plní vadně, zejména a) poskytne-li předmět plnění, který nemá stanovené nebo ujednané vlastnosti, b) neupozorní-li na vady, které předmět plnění má, ač se při takovém předmětu obvykle nevyskytují, c) ujistí-li věřitele v rozporu se skutečností, že předmět plnění nemá žádné vady, anebo že se věc hodí k určitému užívání, nebo d) zcizí-li cizí věc neoprávněně jako svoji. K projevu vůle, kterým zcizitel předem omezí zákonný rozsah svých povinností z vadného plnění, se nepřihlíží. Vzdá-li se nabyvatel předem svého práva z vadného plnění, vyžaduje projev jeho vůle písemnou formu.
      3. § 1920 občanského zákoníku: Předmět plnění má právní vadu, pokud k němu uplatňuje právo třetí osoba, ledaže o takovém omezení nabyvatel věděl nebo musel vědět. V takovém případě to nabyvatel oznámí bez zbytečného odkladu zciziteli. Kdo na sebe převedl právo k předmětu, o kterém ví, že zciziteli nepatří nebo že zcizitel není oprávněn takové právo zřídit, nemá právo z této vady.
      4. § 1921 občanského zákoníku: Nabyvatel může právo z vadného plnění uplatnit u soudu, vytkl-li vadu zciziteli bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost věc prohlédnout a vadu zjistit, a to buď označením vady nebo oznámením, jak se projevuje. Vadu lze vytknout do šesti měsíců od převzetí předmětu plnění. Vadu krytou zárukou musí nabyvatel vytknout zciziteli bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost předmět plnění prohlédnout a vadu zjistit, nejpozději však v reklamační lhůtě určené délkou záruční doby. Nevytkl-li nabyvatel vadu včas a namítne-li zcizitel opožděné vytknutí, soud nabyvateli právo nepřizná. To neplatí, pokud je vada důsledkem skutečnosti, o které zcizitel při předání věděl nebo musel vědět.
      5. § 1922 občanského zákoníku: Jakmile nabyvatel zjistí vadu, oznámí to bez zbytečného odkladu zciziteli a předmět plnění zciziteli předá, nebo jej podle jeho pokynů uschová nebo s ním jinak vhodně naloží tak, aby vada mohla být přezkoumána. Jedná-li se o předmět podléhající rychlé zkáze, může jej nabyvatel po upozornění zcizitele bez prodlení prodat. Vytkl-li nabyvatel zciziteli vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nabyvatel nemůže vadný předmět užívat.
      6. § 1923 občanského zákoníku: Je-li vada odstranitelná, může se nabyvatel domáhat buď opravy nebo doplnění toho, co chybí, anebo přiměřené slevy z ceny. Nelze-li vadu odstranit a nelze-li pro ni předmět řádně užívat, může nabyvatel buď odstoupit od smlouvy, anebo se domáhat přiměřené slevy z ceny.
      7. § 1924 občanského zákoníku: Kdo má právo podle § 1923, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud zcizitel namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.
    11. Uplatnění práv z odpovědnosti za vady. Uživatel může uplatnit svá práva vyplývající z odpovědnosti Poskytovatele za vady na adrese sídla Poskytovatele nebo prostřednictvím webového formuláře Webu Mizar Lab, na URL https://mizarlab.cz/reklamace.
  6. Zrušení Uživatelského účtu Mizar ID

    1. Zrušení uživatelského účtu uživatelem. Uživatelský účet Mizar ID (a tím i možnost využívání veškerých Služeb vyžadujících přihlášení prostřednictvím Uživatelského účtu Mizar ID) může Uživatel kdykoliv zrušit, a to prostřednictvím webového rozhraní přístupného na Webu Mizar Auth nebo prostřednictvím Stránek a Aplikací.
    2. Zrušení uživatelského účtu poskytovatelem. Poskytovatel je oprávněn Uživatelský účet Mizar ID (a tím i poskytování veškerých Služeb) zrušit v následujících případech:
      1. Uživatel v souvislosti s užíváním Služeb porušuje Obchodní podmínky Uživatelské účtu Mizar ID a/ nebo Produktové podmínky a/ nebo právní předpisy a/ nebo veřejný pořádek a/ nebo dobré mravy.
      2. Bez uvedení důvodu, pokud to Uživateli oznámí e-mailem odeslaným na e-mailovou adresu tvořící Uživatelské jméno Uživatele alespoň 15 dní předem.
    3. Informace o zrušení uživatelského účtu. O zrušení Uživatelského účtu Mizar ID bude Poskytovatel Uživatele informovat e-mailem odeslaným na e-mailovou adresu tvořící Uživatelské jméno uživatele.
    4. Nevyčerpané kredity. Nevyčerpané Kredity pro jednotlivé Služby (respektive jejich odpovídající finanční hodnotu pokud výše Kreditu u dané Služby v konkrétním případě s ohledem na příslušné produktové podmínky neodpovídá výši příslušné Uživatelem provedené Úplaty – například v případě bonusu či jiného zvýhodnění Uživatele, v důsledku kterého výše poskytnutého Kreditu převyšovala výši Úplaty) Poskytovatel po zrušení Uživatelského účtu Mizar ID Uživatele vyplatí Uživateli nejpozději do 30 pracovních dní poté, co Uživatel Poskytovateli e-mailem odeslaným z e-mailové adresy tvořící Uživatelské jméno Uživatele sdělí Poskytovateli číslo účtu, na který si přeje nevyčerpaný Kredit zaslat. Ke sdělení příslušného čísla účtu Poskytovatel Uživatele vyzve e-mailem odeslaným na e-mailovou adresu tvořící Uživatelské jméno Uživatele.
  7. Zpracování osobních údajů

    1. Právní úprava poskytování osobních údajů. Poskytovatel při zpracování osobních údajů Uživatele postupuje v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
    2. Zpracování osobních údajů poskytovatelem. Pro registraci Uživatele a správu Uživatelského účtu Mizar ID a v rámci poskytování Služeb je Poskytovatel oprávněn zpracovávat osobní údaje Uživatele nebo osobní údaje poskytnuté či zadané Uživatelem prostřednictvím webového rozhraní přístupného na Webu Mizar Auth (dále též jen „Osobní údaje“) nebo prostřednictvím Stránek a Aplikací. Uživatel bere na vědomí a souhlasí s tím, že Poskytovatel zpracovává Osobní údaje poskytnuté v souvislosti s kteroukoliv Službou společně v rámci správy Uživatelského účtu Mizar ID.
    3. Oprávněnost zpracování osobních údajů. Výše uvedené zpracování Osobních údajů Poskytovatelem je oprávněné, neboť je nebytné pro poskytování Služeb Poskytovatelem.
    4. Ochrana oprávněných zájmů. Nad rámec zpracování Osobních údajů v rozsahu nezbytném pro poskytování Služeb může Poskytovatel příslušné Osobní údaje zpracovávat pro ochranu oprávněných zájmů Poskytovatele nebo třetích osob dle zákonných požadavků na zpracovávání Osobních údajů.
    5. Informace o zpracování osobních údajů. Pokud Uživatel předal Poskytovateli za účelem poskytnutí Služeb Osobní údaje jiných fyzických osob, je Uživatel povinen tyto fyzické osoby informovat o příslušném zpracování Osobních údajů. V opačném případě se Uživatel zavazuje Poskytovatele odškodnit za Poskytovateli případně vzniklou škodu.
    6. Zasílání obchodních sdělení. Uživatel zřízením Uživatelského účtu Mizar ID souhlasí se zasíláním obchodních sdělení ze strany Poskytovatele souvisejících s poskytováním Služeb a/ nebo s jinými obchodními aktivitami Poskytovatele a jeho obchodních partnerů a dále s případným ukládáním cookies Poskytovatelem. Příslušný souhlas může Uživatel kdykoliv odvolat, a to sdělením zaslaným na adresu sídla Poskytovatele nebo emailem odeslaným na emailovou adresu Poskytovatele [email protected] z emailové adresy tvořící Uživatelské jméno Uživatele.
    7. Další informace o nakládání s osobními údaji. Další informace o nakládání s Osobními údaji Poskytovatel zveřejňuje na Webu Mizar Lab, na URL https://mizarlab.cz/gdpr.
  8. Změny obchodních podmínek

    1. Změny obchodních podmínek. Obchodní podmínky Uživatelského účtu Mizar ID a/ nebo Produktové podmínky je Poskytovatel oprávněn jednostranně změnit, a to s účinností vůči Uživateli nejdříve 15 dní poté, co Poskytovatel Uživatele o příslušné změně informoval e-mailem odeslaným na e-mailovou adresu tvořící Uživatelské jméno Uživatele. V případě nesouhlasu s příslušnou změnou může Uživatel Uživatelský účet Mizar ID kdykoliv zrušit, a to prostřednictvím webového rozhraní přístupného na Webu Mizar Auth nebo prostřednictvím Stránek a Aplikací. V případě, že Uživatel vyjádří svůj nesouhlas se změnou Obchodních podmínek Uživatelského účtu Mizar ID, uživatelský účet Mizar ID bude bez dalšího zrušen. Pokud Uživatel po účinnosti příslušné změny svůj uživatelský účet nadále užívá, platí pro něj příslušné nové znění Obchodních podmínek Uživatelského účtu Mizar ID a/ nebo Produktových podmínek.
  9. Závěrečná ustanovení

    1. Účinnost. Tyto obchodní podmínky Uživatelského účtu Mizar ID nabývají účinnosti dne 01.11.2022.
    2. Rozhodné právo. Práva a povinnosti Poskytovatele a Uživatele související s Uživatelským účtem Mizar ID či se Službami se řídí právem České republiky.
    3. Příslušnost soudů. K rozhodování případných sporů Poskytovatele a Uživatele souvisejících s Uživatelským účtem Mizar ID či se Službami jsou příslušné věcně a místně příslušné soudy České republiky.
    4. Mimosoudní řešení sporů. Případné spory související s Uživatelským účtem Mizar ID a se Službami lze řešit i mimosoudní cestou.
    5. Řešení sporů Českou obchodní inspekcí. Uživatel se v rámci řešení případného sporu může obrátit i na Českou obchodní inspekci (internetová adresa www.coi.cz) nebo využít kontaktní platformu www.evropskyspotrebitel.cz).
    6. Živnostenská kontrola. Živnostenskou kontrolu provádí příslušný živnostenský úřad.
    7. Kontrola nakládání s osobními údaji. Kontrolu nakládání s příslušnými osobními Údaji zpracovanými Poskytovatelem vykonává Úřad na ochranu osobních údajů.
    8. Kontaktní email poskytovatele. Kontaktní emailovou adresou Poskytovatele je adresa [email protected].

Produktové obchodní podmínky služby Čistý štít poskytované společností Mizar Lab a.s.

  1. Úvodní ustanovení
    1. Předmět úpravy. Tyto produktové obchodní podmínky služby Čistý štít (dále jen „Produktové obchodní podmínky služby Čistý štít“), která je které poskytována společností Mizar Lab a.s., IČO: 019 57 104, se sídlem Olšanská 2643/1a, Žižkov, 130 00 Praha 3, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 23361 (dále jen „Poskytovatel“), upravují podmínky pro užití předmětné služby (dále jen „Služba Čistý štít“) zájemci o její poskytnutí (dále též jen „Zákazníci“).
    2. Služba Čistý štít. Služba Čistý štít je službou digitálního obsahu, umožňující Zákazníkům získat v krátkém čase, s minimální administrativní zátěží a za finančně výhodných podmínek určité v příslušných veřejně dostupných databázích a registrech dostupné informace a údaje (dále též jen „Informace“) týkající se Zákazníkem specifikovaných osob (dále též jen „Subjekty údajů“), a to ve formě přehledu informací ve formátu pdf (dále též jen „Certifikát“), vystaveného Poskytovatelem.
    3. Dílčí služby. Ke dni vydání těchto Produktových obchodních podmínek služby Čistých štít jsou v rámci Služby Čistý štít Poskytovatelem samostatně nebo ve spolupráci s jeho smluvními partnery nabízeny a poskytovány následující dílčí služby (dále též jen „Dílčí služby“):
      1. Prověření Informací dostupných o Subjektu údajů ve veřejném seznamu – Centrální evidenci exekucí, který je veden Exekutorskou komorou České republiky služby (dále též jen „Prověření Centrální evidence exekucí“).
      2. Prověření detailů Informací dostupných o Subjektu údajů ve veřejném seznamu – Centrální evidenci exekucí, který je veden Exekutorskou komorou České republiky služby (dále též jen „Detaily Informací z Centrální evidence exekucí„). Příslušnou službu je možné objednat v návaznosti na Prověření Centrální evidence exekucí.
      3. Prověření Informací dostupných o Subjektu údajů v Insolvenčním rejstříku vedeném Ministerstvem spravedlnosti České republiky služby (dále též jen „Prověření Insolvenčního rejstříku“).
      4. Prověření detailů Informací dostupných o Subjektu údajů ve veřejném seznamu – Insolvenčním rejstříku vedeném Ministerstvem spravedlnosti České republiky služby (dále též jen „Detaily Informací z Insolvenčního rejstříku“). Příslušnou službu je možné objednat v návaznosti na Prověření Insolvenčního rejstříku.
      5. Prověření, zda občanský průkaz se zadaným číslem evidován v Registru neplatných dokladů, vedeném Ministerstvem vnitra České republiky (dále též jen „Prověření Registru neplatných dokladů“).
      6. Prověření, zda je zadaná adresa platnou adresou na území České republiky a zda se jedná o tzv. ohlašovnu neboli úřední adresu podle zákona o evidenci obyvatel, tedy adresu obecního úřadu/městského úřadu/úřadu městské části, a to v Registru územní identifikace, adres a nemovitostí (dále též jen „Prověření Registru územní identifikace, adres a nemovitostí“).
      7. Prověření Informací (tj. aktivních záznamů o Subjektu údajů) dostupných o Subjektu údajů v databázi pátrací evidence Policie České republiky (dále též jen „Prověření Databáze pátrací evidence Policie České republiky“).
      8. Prověření detailů Informací dostupných o Subjektu údajů v databázi pátrací evidence Policie České republiky (dále též jen „Detaily Informací z Databáze pátrací evidence Policie České republiky“). Příslušnou službu je možné objednat v návaznosti na Prověření Databáze pátrací evidence Policie České republiky.
    4. Přihlášení zákazníci a Nepřihlášení zákazníci. Dílčí služby jsou poskytovány:
      1. Zákazníkům, kteří jsou Přihlášenými uživateli se zřízeným Uživatelským účtem Mizar ID dle Obchodních podmínek Uživatelského účtu Mizar ID služby (dále též jen „Přihlášení zákazníci“).
      2. Zákazníkům, kteří nejsou Přihlášenými uživateli se zřízeným Uživatelským účtem Mizar ID dle Obchodních podmínek Uživatelského účtu Mizar ID (dále též jen „Nepřihlášení zákazníci“).
    5. Způsob poskytování a požadavky na technické a programové vybavení Zákazníka. Služba Čistý štít, respektive jednotlivé Dílčí služby, jsou poskytovány prostřednictvím webové stránky s doménou cistystit.cz (dále jen „Web Čistý štít“), na URL https://cistystit.cz. Služba Čistý štít, respektive jednotlivé Dílčí služby mohou být zájemcům nabízeny rovněž prostřednictvím dalších webových stránek a prostřednictvím mobilních aplikací provozovaných Poskytovatelem nebo některým ze smluvních partnerů Poskytovatele. Webové stránky provozované Poskytovatelem dále též jen „Stránky poskytovatele“. Mobilní aplikace provozované Poskytovatelem dále též jen „Aplikace poskytovatele“. Webové stránky provozované smluvním partnerem Poskytovatele dále též jen „Stránky partnera“. Mobilní aplikace provozované smluvním partnerem Poskytovatele dále též jen „Aplikace partnera“ Stránky poskytovatele a Stránky partnera dále též jen „Stránky“. Aplikace poskytovatele a Aplikace partnera dále též jen „Aplikace“. Pro přístup k Webu Čistý štít může Zákazník využít jakýkoliv běžný webový prohlížeč podporující protokol https, a to ve standardně aktualizované podobě. Prostřednictvím těchto prohlížečů jsou zobrazitelné i příslušné Certifikáty, poskytované ve formě přehledu informací ve formátu pdf. V případě potřeby aktualizace technického a programového vybavení Přihlášeného zákazníka z důvodu na straně Poskytovatele Poskytovatel Přihlášeného zákazníka na takovou potřebu předem upozorní, a to emailovou zprávou zaslanou na emailovou adresu, která tvoří Uživatelské jméno Přihlášeného zákazníka.
  2. Úplata
    1. Úplata. Dílčí služby jsou poskytovány za úplatu (dále jen „Úplata“), jejíž aktuální výše je uvedena v Ceníku Služby Čistý štít, zveřejněném na Webu Čistý štít a/ nebo na Stránkách a/ nebo v Aplikacích (dále jen „Úplata“), a to s tím, že s aktuální výší příslušné Úplaty bude Zákazník seznámen i před potvrzením objednávky příslušné Dílčí služby.
    2. Úhrada Úplaty Přihlášenými zákazníky. Přihlášení zákazníci hradí stanovenou Úplatu za objednané Dílčí služby formou zápočtu proti zůstatku jimi předplacených úhrad za Dílčí služby (dále též jen „Kredit“).
    3. Úhrada Úplaty Nepřihlášenými zákazníky. Nepřihlášení zákazníci hradí stanovenou Úplatu za objednané Dílčí služby formou přímé úhrady za Dílčí služby (dále též jen „Přímá platba“), a to prostřednictvím některého z dostupných on-line platebních systémů, s nimiž Poskytovatel v době objednání příslušné Dílčí služby spolupracuje, přístupných prostřednictvím příslušné Stránky či Aplikace.
    4. Daňové doklady. Po uhrazení Úplaty za čerpané Dílčí služby zašle Poskytovatel Zákazníkovi zjednodušený daňový doklad (fakturu), a to na emailovou adresu, která tvoří Uživatelské jméno Přihlášeného zákazníka nebo na emailovou adresu, kterou Přihlášený zákazník v rámci služby Čistý štít zadal jako emailovou adresu pro zasílání faktur, nebo kterou Nepřihlášený zákazník jako příslušnou emailovou adresu uvedl v rámci Objednávky („Objednávka“ viz bod III. odst. 1), a to s tím, že u Přihlášeného zákazníka mohou být příslušné daňové doklady vystavovány souhrnně za určité časové období, které nepřesáhne 1 kalendářní měsíc.
    5. DPH. Ceny uvedené v Ceníku služby Čistý štít jsou včetně případné DPH.
    6. Kredit. Pokud není v podmínkách pro poskytování příslušné Dílčí služby stanoveno jinak, předplácí si Zákazník Kredit pro Službu Čistý štít prostřednictvím některého z dostupných on-line platebních systémů, s nimiž Poskytovatel v době předplacení příslušné Dílčí služby spolupracuje, přístupných prostřednictvím příslušné Stránky či Aplikace. Informace o výši aktuálního zůstatku Kreditu Zákazníka pro Službu Čistý štít je dostupná prostřednictvím Uživatelského účtu Mizar ID dle Obchodních podmínek Uživatelského účtu Mizar ID přístupného prostřednictvím příslušné Stránky či Aplikace. Výše Kreditu Zákazníka pro Službu Čistý štít v konkrétním případě nemusí odpovídat výši příslušné Zákazníkem provedené předplacené – například v případě bonusu či jiného zvýhodnění uživatele dle příslušného aktuálního Ceníku Služby Čistý Štít.
    7. Vrácení nevyčerpaného Kreditu. Nevyčerpaný Kredit pro Službu Čistý Štít (respektive jejich odpovídající finanční hodnotu pokud výše Kreditu u dané Služby v konkrétním případě neodpovídá výši příslušné Uživatelem předplacené Úplaty – například v případě bonusu či jiného zvýhodnění uživatele dle příslušného aktuálního Ceníku Služby Čistý Štít) Poskytovatel vyplatí Zákazníkovi nejpozději do 30 pracovních dní poté, co o to Zákazník Poskytovatele požádá  e-mailem odeslaným z e-mailové adresy tvořící Uživatelské jméno Uživatelského účtu Mizar ID Zákazníka, v němž Zákazník sdělí Poskytovateli číslo účtu, na který si přeje nevyčerpaný Kredit zaslat. Ke doplnění příslušného čísla účtu Poskytovatel případně Zákazníka vyzve e-mailem odeslaným na e-mailovou adresu tvořící příslušné Uživatelské jméno Zákazníka. Pro případ, že Zákazník bude požadovat vrácení Kreditu ve výši větší než 10.000,-Kč za jeden rok (tj. za 365 dnů), je Poskytovatel v souladu s právními předpisy proti praní špinavých peněz oprávněn vrácení zůstatku Kreditu podmínit provedením zjednodušené identifikace vlastníka účtu, na který má být příslušný Kredit vrácen, a to zejména provedením úhrady částky ve výši 1,- Kč z předmětného účtu na účet Poskytovatele, a to s tím, že příslušná částka ve výši 1,- Kč bude následně Poskytovatelem Zákazníkovi vrácena současně s vrácením zůstatku Kreditu.
  3. Objednávky a způsob poskytování Dílčích služeb
    1. Objednávky. Konkrétní Dílčí službu nebo její doplnění o požadované dostupné detaily (doplnění o požadované dostupné detaily (dále též jen „Doplnění objednávky“, a to s tím, že pokud není výslovně uvedeno jinak, rozumí se Objednávkou definovanou níže i Doplnění objednávky) si Zákazník objedná tak, že:
      1. Na příslušné Stránce či v příslušné Aplikaci si prostřednictvím volby příslušných polí a/ nebo vyplněním příslušných údajů zvolí požadovanou Dílčí službu a její rozsah nebo vybere z dostupné nabídky Informace, o nichž si přeje zjistit dostupné detaily.
      2. Na příslušné Stránce či v příslušné Aplikaci vyplnění do příslušný polí požadované identifikační údaje a/ nebo další údaje o Subjektu údajů, o které má zájem zjistit příslušné Informace nebo vybere z dostupné nabídky Informace, o nichž si přeje zjistit dostupné detaily.
      3. Zkontroluje a případně upraví Poskytovatelem připravené shrnutí objednávky a následně jej bez zbytečného odkladu potvrdí. Takto potvrzené údaje obsažené v objednávce jsou pro účely poskytnutí předmětné Dílčí služby rozhodující.
      4. Nepřihlášený zákazník současně na příslušné Stránce či v příslušné Aplikaci do příslušných polí vyplní své jméno a příjmení a emailovou adresu, na kterou mu budou ve formě odkazu na stažení příslušného Certifikátu zaslány požadované Informace.
      5. Na příslušné Stránce či v příslušné Aplikaci potvrdí svůj souhlas se započetím plněním před uplynutím lhůty pro odstoupení a vezme na vědomí, že udělením souhlasu zaniká jeho právo odstoupit od smlouvy podle § 1837 písm. l) občanského zákoníku.
      6. Nepřihlášený zákazník současně uhradí stanovenou Úplatu za objednávané Dílčí služby formou přímé úhrady za Dílčí služby (dále též jen „Přímá platba“), a to prostřednictvím některého z dostupných on-line platebních systémů, s nimiž Poskytovatel v době objednání příslušné Dílčí služby spolupracuje, přístupných prostřednictvím příslušné Stránky či Aplikace. Podmínkou objednání služby Přihlášeným zákazníkem je dostatečný Kredit pro Službu Čistý štít, tj. Kredit alespoň ve výši stanovené Úplaty za příslušné Dílčí služby.
        Takto učiněná objednávka dále též jen „Objednávka“.
      7. Objednávku je možné učinit rovněž jako hromadnou (dále též jen „Hromadná objednávka“), tedy s dotazy týkajícími se více Subjektů údajů najednou, a to prostřednictvím příslušného webového rozhraní Stránky či Aplikace ve formě vyplnění excelového souboru s potřebnými identifikačními údaje a/ nebo dalšími údaji o Subjektu údajů, s výběrem požadovaných Informací z dostupné nabídky.
    2. Potvrzení Objednávky. Příslušnou Objednávku Zákazníka Poskytovatel potvrdí tak, že:
      1. Přihlášenému zákazníkovi zpřístupní požadované Informace ve formě odkazu na stažení příslušného Certifikátu na emailovou adresu a/ nebo ve složce „Historie“ jeho uživatelského účtu.
      2. Nepřihlášenému zákazníkovi zpřístupní požadované Informace emailem zaslaným na adresu, kterou Nepřihlášený zákazník jako příslušnou emailovou adresu uvedl v rámci Objednávky, a to ve formě odkazu umožňujícího stažení předmětného Certifikátu po dobu 24 hodin od zaslání předmětného emailu Poskytovatelem.
      3. Zákazníkovi zašle či zpřístupní potvrzení o uzavření o příslušné smlouvy o poskytnutí služby digitálního obsahu.
      4. U Hromadné objednávky jsou příslušné Informace poskytovány ve formě excelového souboru (respektive ve formě odkazu na jeho stažení) s dostupnými požadovanými Informacemi o příslušných Subjektech údajů.
    3. Poskytování Dílčích služeb. Příslušná Dílčí služba je Zákazníkovi poskytnuta:
      1. Přihlášenému zákazníkovi zpřístupněním požadované Informace ve formě odkazu na stažení příslušného Certifikátu na emailovou adresu a/nebo ve složce „Historie“ jeho uživatelského účtu.
      2. Nepřihlášenému zákazníkovi zpřístupněním požadovaných Informací emailem zaslaným na adresu, kterou Nepřihlášený zákazník jako příslušnou emailovou adresu uvedl v rámci Objednávky, a to ve formě odkazu umožňujícím stažení předmětného Certifikátu po dobu 24 hodin od zaslání předmětného emailu Poskytovatelem.
  4. Podmínky poskytování Dílčích služeb
    1. Prověření Centrální evidence exekucí. Dílčí služba Prověření centrální evidence exekucí a Dílčí služba Detaily informací z Centrální evidence exekucí jsou poskytovány za dále uvedených podmínek:
      1. Dílčí služba Prověření Centrální evidence exekucí a Dílčí služba Detaily informací z Centrální evidence exekucí jsou poskytovány nepřetržitě, pokud není Poskytovatelem rozhodnuto jinak nebo pokud není nezbytné její poskytování přerušit, a to zejména s ohledem na administrativní a udržovací práce, výpadky v dodávkách nezbytných služeb a médií a faktickou nemožnost dotčené služby v daném čase zajistit, a to zejména z důvodů na straně třetích osob. Zajištění přístupu k Dílčí službě Prověření Centrální evidence exekucí a k Dílčí službě Detaily informací z Centrální evidence exekucí není závazkem Poskytovatele a ze strany Zákazníka na něj není právní nárok
      2. Poskytnuté Informace je Zákazník oprávněn použít pouze pro svoji potřebu.
      3. Poskytnuté Informace mají pouze informativní charakter, nemají povahu veřejné listiny a nemusí obsahovat veškeré aktuální údaje, přičemž jejich kompletnost a aktuálnost je závislá zejména na kompletnosti a aktuálnosti informací obsažených v příslušné evidenci.
      4. Poskytovatel upozorňuje, že v Centrální evidenci exekucí nejsou obsaženy údaje o exekucích vedených jinými orgány než soudními exekutory a nacházejí se v ní pouze údaje za období od roku 2008 dále.
      5. Poskytovatel upozorňuje, že vyhledávání Informací v Centrální evidenci exekucí je závislé na zadání příslušných vyhledávacích údajů (zejména a vedení příslušných údajů v předmětné evidenci a některé vyhledávací údaje nemusí být sami o sobě pro vyhledání příslušných informací dostatečné – například zadání rodného čísla pro vyhledání Informací o Subjektu údajů, která je fyzikou osobou, nemusí být úspěšné v případě, že předmětné rodné číslo není u příslušného zápisu v Centrální evidenci exekucí jako identifikační znak uvedeno – Poskytovatel tedy doporučuje v rámci Objednávky zadávat pokud možno co nejvíce relevantních údajů o příslušné Třetí osobě.
    2. Prověření Insolvenčního rejstříku. Dílčí služba Prověření Insolvenčního rejstříku a Dílčí Služba Detaily informací z Insolvenčního rejstříku jsou poskytovány za dále uvedených podmínek:
      1. Dílčí služba Prověření Insolvenčního rejstříku a Dílčí Služba Detaily informací z Insolvenčního rejstříku jsou poskytovány nepřetržitě, pokud není Poskytovatelem rozhodnuto jinak nebo pokud není nezbytné její poskytování přerušit, a to zejména s ohledem na administrativní a udržovací práce, výpadky v dodávkách nezbytných služeb a médií a faktickou nemožnost dotčené služby v daném čase zajistit, a to zejména z důvodů na straně třetích osob. Zajištění přístupu k Dílčí službě Prověření Insolvenčního rejstříku a k Dílčí Službě Detaily informací z Insolvenčního rejstříku není závazkem Poskytovatele a ze strany Zákazníka na něj není právní nárok
      2. Poskytnuté Informace je Zákazník oprávněn použít pouze pro svoji potřebu.
      3. Poskytnuté Informace mají pouze informativní charakter, nemají povahu veřejné listiny a nemusí obsahovat veškeré aktuální údaje, přičemž jejich kompletnost a aktuálnost je závislá zejména na kompletnosti a aktuálnosti informací obsažených v příslušné evidenci.
    3. Prověření Registru neplatných dokladů. Dílčí služba Prověření Registru neplatných dokladů je poskytována za dále uvedených podmínek:
      1. Dílčí služba Prověření Registru neplatných dokladů je poskytována nepřetržitě, pokud není Poskytovatelem rozhodnuto jinak nebo pokud není nezbytné její poskytování přerušit, a to zejména s ohledem na administrativní a udržovací práce, výpadky v dodávkách nezbytných služeb a médií a faktickou nemožnost dotčené služby v daném čase zajistit, a to zejména z důvodů na straně třetích osob. Zajištění přístupu k Dílčí službě Prověření Registru neplatných dokladů není závazkem Poskytovatele a ze strany Zákazníka na něj není právní nárok
      2. Poskytnuté Informace je Zákazník oprávněn použít pouze pro svoji potřebu.
      3. Poskytnuté Informace mají pouze informativní charakter, nemají povahu veřejné listiny a nemusí obsahovat veškeré aktuální údaje, přičemž jejich kompletnost a aktuálnost je závislá zejména na kompletnosti a aktuálnosti informací obsažených v příslušné evidenci.
    4. Prověření Registru územní identifikace, adres a nemovitostí. Dílčí služba Prověření Registru územní identifikace, adres a nemovitostí je poskytována za dále uvedených podmínek:
      1. Dílčí služba Prověření Registru územní identifikace, adres a nemovitostí je poskytována nepřetržitě, pokud není Poskytovatelem rozhodnuto jinak nebo pokud není nezbytné její poskytování přerušit, a to zejména s ohledem na administrativní a udržovací práce, výpadky v dodávkách nezbytných služeb a médií a faktickou nemožnost dotčené služby v daném čase zajistit, a to zejména z důvodů na straně třetích osob. Zajištění přístupu k Dílčí službě Prověření Registru územní identifikace, adres a nemovitostí není závazkem Poskytovatele a ze strany Zákazníka na něj není právní nárok
      2. Poskytnuté Informace je Zákazník oprávněn použít pouze pro svoji potřebu.
      3. Poskytnuté Informace mají pouze informativní charakter, nemají povahu veřejné listiny a nemusí obsahovat veškeré aktuální údaje, přičemž jejich kompletnost a aktuálnost je závislá zejména na kompletnosti a aktuálnosti informací obsažených v příslušné evidenci.
    5. Prověření Databáze pátrací evidence Policie České republiky Dílčí služba Prověření Databáze pátrací evidence Policie České republiky a Dílčí služba Detaily informací z Databáze pátrací evidence Policie České republiky jsou poskytovány za dále uvedených podmínek:
      1. Dílčí služba Prověření Databáze pátrací evidence Policie České republiky a Dílčí služba Detaily informací z Databáze pátrací evidence Policie České republiky jsou poskytovány nepřetržitě, pokud není Poskytovatelem rozhodnuto jinak nebo pokud není nezbytné její poskytování přerušit, a to zejména s ohledem na administrativní a udržovací práce, výpadky v dodávkách nezbytných služeb a médií a faktickou nemožnost dotčené služby v daném čase zajistit, a to zejména z důvodů na straně třetích osob. Zajištění přístupu k Dílčí službě Prověření Databáze pátrací evidence Policie České republiky a k Dílčí službě Detaily informací z Databáze pátrací evidence Policie České republiky není závazkem Poskytovatele a ze strany Zákazníka na něj není právní nárok
      2. Poskytnuté Informace je Zákazník oprávněn použít pouze pro svoji potřebu.
      3. Poskytnuté Informace mají pouze informativní charakter, nemají povahu veřejné listiny a nemusí obsahovat veškeré aktuální údaje, přičemž jejich kompletnost a aktuálnost je závislá zejména na kompletnosti a aktuálnosti informací obsažených v příslušné evidenci.
  5. Další podmínky poskytování Služby Čistý štít
    1. Údaje Nepřihlášeného zákazníka. Nepřihlášený zákazník je při objednání Dílčí služby povinen zadat své pravé jméno a příjmení a případné další údaje nezbytné pro poskytování předmětné Dílčí služby a pro její vyúčtování a vystavení příslušného daňového dokladu.
    2. Změny rozsahu Služby Čistý štít. Poskytovatel je oprávněn rozsah poskytování Služby Čistý štít a/ nebo Dílčích služeb kdykoliv změnit, případně přestat poskytovat Službu Čistý štít a/ nebo kteroukoliv Dílčí službu.
    3. Přerušení provozu. Poskytovatel není povinen zajistit nepřetržitou funkčnost a provozování Služby Čistý štít a/ nebo Dílčích služeb a je oprávněn jejich provozování a poskytování kdykoliv přerušit, a to zejména s ohledem na administrativní a udržovací práce, výpadky v dodávkách nezbytných služeb a médií a faktickou nemožnost dotčené služby v daném čase zajistit, a to zejména z důvodů na straně třetích osob.
    4. Autorská práva. Služba Čistý štít a jednotlivé Dílčí služby a příslušné webové služby, mobilní aplikace a webové stránky jsou chráněny autorským právem Poskytovatele.
    5. Technická podpora Poskytovatele. Pro kontaktování technické podpory v případě nefunkčnosti Zákazník použije kontaktní formulář na Webu Mizar Lab na URL https://mizarlab.cz/podpora a/ nebo Webu Čistý štít na URL https://cistystit.cz/kontakt, a/ nebo kontaktní formulář Služby Čistý štít prostřednictvím příslušného webového rozhraní Stránky či Aplikace.
    6. Odpovědnost za vady. Právní úprava odpovědnosti Poskytovatele za vady poskytované služby se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, a to zejména dále uvedenými ustanoveními § 1914 a násl. občanského zákoníku:
      1. § 1914 občanského zákoníku: Kdo plní za úplatu jinému, je zavázán plnit bez vad s vlastnostmi vymíněnými nebo obvyklými tak, aby bylo možné použít předmět plnění podle smlouvy, a je-li stranám znám, i podle účelu smlouvy. Je-li splněno vadně, má příjemce práva z vadného plnění.
      2. § 1916 občanského zákoníku: Dlužník plní vadně, zejména a) poskytne-li předmět plnění, který nemá stanovené nebo ujednané vlastnosti, b) neupozorní-li na vady, které předmět plnění má, ač se při takovém předmětu obvykle nevyskytují, c) ujistí-li věřitele v rozporu se skutečností, že předmět plnění nemá žádné vady, anebo že se věc hodí k určitému užívání, nebo d) zcizí-li cizí věc neoprávněně jako svoji. K projevu vůle, kterým zcizitel předem omezí zákonný rozsah svých povinností z vadného plnění, se nepřihlíží. Vzdá-li se nabyvatel předem svého práva z vadného plnění, vyžaduje projev jeho vůle písemnou formu.
      3. § 1920 občanského zákoníku: Předmět plnění má právní vadu, pokud k němu uplatňuje právo třetí osoba, ledaže o takovém omezení nabyvatel věděl nebo musel vědět. V takovém případě to nabyvatel oznámí bez zbytečného odkladu zciziteli. Kdo na sebe převedl právo k předmětu, o kterém ví, že zciziteli nepatří nebo že zcizitel není oprávněn takové právo zřídit, nemá právo z této vady.
      4. § 1921 občanského zákoníku: Nabyvatel může právo z vadného plnění uplatnit u soudu, vytkl-li vadu zciziteli bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost věc prohlédnout a vadu zjistit, a to buď označením vady nebo oznámením, jak se projevuje. Nevytkl-li nabyvatel vadu včas a namítne-li zcizitel opožděné vytknutí, soud nabyvateli právo nepřizná. To neplatí, pokud je vada důsledkem skutečnosti, o které zcizitel při předání věděl nebo musel vědět.
      5. § 1922 občanského zákoníku: Jakmile nabyvatel zjistí vadu, vytkne ji bez zbytečného odkladu zciziteli a předmět plnění zciziteli předá, nebo jej podle jeho pokynů uschová nebo s ním jinak vhodně naloží tak, aby vada mohla být přezkoumána. Jedná-li se o předmět podléhající rychlé zkáze, může jej nabyvatel po upozornění zcizitele bez prodlení prodat. Vytkl-li nabyvatel zciziteli vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nabyvatel nemůže vadný předmět užívat.
      6. § 1923 občanského zákoníku: Je-li vada odstranitelná, může se nabyvatel domáhat buď opravy nebo doplnění toho, co chybí, anebo přiměřené slevy z ceny. Nelze-li vadu odstranit a nelze-li pro ni předmět řádně užívat, může nabyvatel buď odstoupit od smlouvy, anebo se domáhat přiměřené slevy z ceny.
      7. § 1924 občanského zákoníku: Kdo má právo z vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud zcizitel namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.
      8. § 2389e občanského zákoníku:
        1. Projeví-li se vada za trvání závazku, je na poskytovateli, aby prokázal, že digitální obsah je poskytován bez vad.
        2. Prokáže-li poskytovatel, že vadu způsobilo nevyhovující technické nebo programové vybavení nebo síťové připojení pro přístup či užívání digitálního obsahu uživatele nezbytné pro řádné fungování digitálního obsahu (dále jen „digitální prostředí uživatele“), ačkoli byl uživatel na jeho potřebu před uzavřením smlouvy jasně a srozumitelně upozorněn, odstavec 1 se nepoužije.
        3. K ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí uživatele, poskytne uživatel poskytovateli nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně požadovat. Povinnost součinnosti uživatele je omezena pouze na technicky dostupné prostředky, které jsou pro uživatele co nejméně rušivé. Odmítne-li uživatel součinnost poskytnout, přestože byl o této povinnosti a o důsledcích jejího porušení jasně a srozumitelně poučen před uzavřením smlouvy, odstavec 1 se nepoužije.
      9. § 2389f občanského zákoníku: Spočívá-li plnění ve formě digitálního obsahu pouze v jednorázovém úkonu nebo jejich sledu, poskytovatel odpovídá za vady digitálního obsahu, které měl při zpřístupnění. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od zpřístupnění, má se za to, že byl digitální obsah vadný již při zpřístupnění.
      10. § 2389h občanského zákoníku:
        1. Je-li poskytovatel v prodlení se zpřístupněním digitálního obsahu, může uživatel od smlouvy odstoupit, nesplní-li poskytovatel svoji povinnost bez zbytečného odkladu poté, co jej uživatel vyzval k plnění nebo v dodatečné lhůtě, na níž se strany výslovně dohodly.
        2. Uživatel může od smlouvy odstoupit bez dodatečné lhůty jen v případě, že je z prohlášení poskytovatele nebo z okolností zjevné, že poskytovatel digitální obsah neposkytne anebo vyplývá-li z ujednání stran nebo z okolností při uzavření smlouvy, že je plnění v určeném čase nezbytné; § 1980 se nepoužije. Odstoupí-li uživatel od smlouvy, použijí se § 2389n až § 2389p obdobně.
        3. Je-li digitální obsah poskytován na hmotném nosiči, odstavce 1 a 2 a 17919798
          § 2389b se nepoužijí.
      11. § 2389i občanského zákoníku:
        1. Poskytovatel zejména odpovídá uživateli, že digitální obsah
          1. odpovídá ujednanému popisu a rozsahu, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
          2. je vhodný k účelu, pro který jej uživatel požaduje a s nímž poskytovatel souhlasil, a
          3. je poskytován s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k instalaci, a s uživatelskou podporou.
        2. Poskytovatel odpovídá uživateli, že vedle ujednaných vlastností
          1. je digitální obsah vhodný k účelu, k němuž se digitální obsah tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
          2. digitální obsah rozsahem, jakostí a dalšími výkonnostními parametry, včetně funkčnosti, kompatibility, přístupnosti, kontinuity a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem digitálního obsahu téhož druhu, které může uživatel rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná poskytovatelem nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením,
          3. je digitální obsah poskytován s příslušenstvím a pokyny k použití, které může uživatel rozumně očekávat, a
          4. digitální obsah odpovídá zkušební verzi nebo náhledu, které poskytovatel zpřístupnil před uzavřením smlouvy.
        3. Poskytovatel není vázán veřejným prohlášením podle odstavce 2 písm. b), prokáže-li, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o uzavření smlouvy nemohlo mít vliv.
        4. Odstavec 2 se nepoužije v případě, že poskytovatel uživatele před uzavřením smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost digitálního obsahu liší a uživatel s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasil.
      12. § 2389j občanského zákoníku:
        1. Poskytovatel odpovídá uživateli také za vadu způsobenou nesprávným propojením digitálního obsahu s digitálním prostředím uživatele, které bylo podle smlouvy provedeno poskytovatelem nebo na jeho odpovědnost. To platí i v případě, že propojení provedl uživatel a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu poskytnutého poskytovatelem.
      13. § 2389k občanského zákoníku:
        1. Uživatel může vytknout vadu, která se u digitálního obsahu projeví nebo vyskytne za trvání závazku. Jde-li o jednorázové plnění, může vytknout vadu, která se na digitálním obsahu projeví v době dvou let od zpřístupnění.
        2. Soud právo z vady přizná i v případě, že nebyla oznámena bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl uživatel při dostatečné péči zjistit.
      14. § 2389l občanského zákoníku:
        1. Má-li digitální obsah vadu, může uživatel požadovat její odstranění, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by digitální obsah měl bez vady.
        2. Poskytovatel odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby nezpůsobil uživateli značné obtíže, přičemž se zohlední povaha digitálního obsahu a účel, pro který ho uživatel požadoval.
      15. § 2389m občanského zákoníku:
        1. Uživatel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud
          1. poskytovatel vadu neodstranil podle § 2389l nebo je z prohlášení poskytovatele nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro uživatele,
          2. se vada projeví i po odstranění, nebo
          3. je vada podstatným porušením smlouvy.
        2. Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou digitálního obsahu bez vady a vadného digitálního obsahu, který byl uživateli poskytnut. Má-li být digitální obsah poskytován po určitou dobu, zohlední se doba, po kterou byl poskytován vadně; uživateli náleží sleva i v případě, že odstoupí od smlouvy.
        3. Uživatel nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada digitálního obsahu jen nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná.
      16. § 2389n občanského zákoníku:
        1. Odstoupí-li uživatel od smlouvy, poskytovatel se zdrží užívání obsahu odlišného od osobních údajů uživatele, který byl vytvořen uživatelem při užívání digitálního obsahu; to neplatí v případě, že
          1. je obsah bez tohoto digitálního obsahu nepoužitelný,
          2. se obsah vztahuje výlučně k činnosti uživatele při užívání digitálního obsahu,
          3. poskytovatel smísil obsah s jinými daty a může být oddělen jen při vynaložení nepřiměřeného úsilí, nebo
          4. byl vytvořen společně s jinými osobami, které mohou obsah nadále užívat.
        2. S výjimkou případů podle odstavce 1 písm. a) až c) poskytovatel zpřístupní uživateli na jeho žádost obsah odlišný od jeho osobních údajů, který uživatel při užívání digitálního obsahu jeho prostřednictvím vytvořil nebo uchovával. Poskytovatel tak učiní bezplatně, v přiměřené době a v běžně používaném strojově čitelném formátu.
        3. Odstoupí-li uživatel od smlouvy, poskytovatel může uživateli zabránit v dalším užívání digitálního obsahu, a to zejména tím, že mu digitální obsah nebo uživatelský účet znepřístupní.
      17. § 2389o občanského zákoníku:
        1. Odstoupí-li uživatel od smlouvy a byl-li mu v souvislosti s poskytováním digitálního obsahu odevzdán hmotný nosič, vydá jej poskytovateli na jeho žádost a náklady bez zbytečného odkladu. Poskytovatel může o vydání hmotného nosiče požádat do čtrnácti dnů od ukončení závazku.
        2. Odstoupí-li uživatel od smlouvy, zdrží se užívání digitálního obsahu, včetně jeho poskytování třetí osobě.
      18. § 2389p občanského zákoníku:
        1. Peněžité částky, které má poskytovatel z důvodu vadného plnění vydat uživateli, vrátí poskytovatel na vlastní náklady bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů ode dne, kdy uživatel uplatnil u poskytovatele příslušné právo z vadného plnění. Použije přitom stejný způsob, jakým uživatel uhradil odměnu, ledaže uživatel výslovně svolí jinak a nevzniknou mu tím žádné náklady.
    7. Uplatnění práv z odpovědnosti za vady. Zákazník může uplatnit svá práva vyplývající z odpovědnosti Poskytovatele za vady na adrese sídla Poskytovatele nebo prostřednictvím webového formuláře Webu Mizar Lab, na URL https://mizarlab.cz/reklamace a/ nebo kontaktní formulář Služby Čistý štít prostřednictvím příslušného webového rozhraní Stránky či Aplikace. Příslušná reklamace bude Poskytovatelem vyřízena do 30 dní.
    8. Neposkytnutí Dílčí služby. Poskytovatel není povinen Dílčí službu poskytnout a je oprávněn její poskytnutí kdykoliv odmítnout, a to zejména ve vztahu k osobám, které dříve porušily své povinnosti ve vztahu k Poskytovateli a/ nebo dobré mravy.
    9. Odstoupení od smlouvy. Zákazník bere na vědomí, že pokud došlo ze strany Poskytovatele k úplnému poskytnutí Zákazníkem objednaných Dílčích služeb, nemůže zákazník od příslušné smlouvy o poskytnutí dotčených Dílčích služeb odstoupit. V opačném případě může Zákazník, který je spotřebitelem, od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od jejího uzavření.
    10. Postoupení pohledávky. Poskytovatel je oprávněn zmocnit třetí osobu k vymáhání svých případných pohledávek za Zákazníkem.
  6. Zpracování osobních údajů
    1. Právní úprava poskytování osobních údajů. Poskytovatel při zpracování osobních údajů Zákazníka postupuje v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů
    2. Zpracování osobních údajů poskytovatelem. V rámci poskytování Služby Čistý štít a/ nebo Dílčích služeb je Poskytovatel oprávněn zpracovávat osobní údaje Zákazníka nebo osobní údaje poskytnuté či zadané Zákazníkem prostřednictvím webového rozhraní přístupného na webové stránce URL https://mizarauth.cz a/ nebo Webu Čistý štít na URL, a/ nebo prostřednictvím Stránek a Aplikací (dále též jen „Osobní údaje“) nebo prostřednictvím Stránek a Aplikací.
    3. Oprávněnost zpracování osobních údajů. Výše uvedené zpracování Osobních údajů Poskytovatelem je oprávněné, neboť je nebytné pro poskytování Služby Čistý štít a/ nebo Dílčích služeb
    4. Ochrana oprávněných zájmů. Nad rámec zpracování Osobních údajů v rozsahu nezbytném pro poskytování Služby Čistý štít a/ nebo Dílčích služeb může Poskytovatel příslušné Osobní údaje zpracovávat pro ochranu oprávněných zájmů Poskytovatele nebo třetích osob dle zákonných požadavků na zpracovávání Osobních údajů.
    5. Informace o zpracování osobních údajů. Pokud Zákazník předal Poskytovateli za účelem poskytnutí Služby Čistý štít a/ nebo Dílčích služeb Osobní údaje jiných fyzických osob, je Zákazník povinen tyto fyzické osoby informovat o příslušném zpracování Osobních údajů. V opačném případě se Zákazník zavazuje Poskytovatele odškodnit za Poskytovateli případně vzniklou škodu.
    6. Další informace o nakládání s osobními údaji. Další informace o nakládání s Osobními údaji Poskytovatel zveřejňuje na Webu Mizar Lab, na URL https://mizarlab.cz/gdpr
  7. Změny obchodních podmínek a změny uživatelského prostředí a funkcionalit
    1. Změny obchodních podmínek. Produktové obchodní podmínky služby Čistý štít je Poskytovatel oprávněn jednostranně změnit, a to vůči Zákazníkovi se zřízeným Uživatelským účtem Mizar ID dle Obchodních podmínek Uživatelského účtu Mizar ID s účinností nejdříve 15 dní poté, co jej Poskytovatel o příslušné změně informoval e-mailem odeslaným na e-mailovou adresu tvořící Uživatelské jméno takového Zákazníka a vůči ostatním Zákazníkům s okamžitou účinností od zveřejnění příslušné změny prostřednictvím Stránek a/ nebo Aplikací.
    2. Změny uživatelského prostředí a funkcionalit. Poskytovatel je oprávněn jednostranně změnit uživatelské prostředí a funkcionality služby Čistý štít, a to zejména pokud jde o změnu rozsahu funkcí, jejich vylepšení, změnu algoritmů, odstranění obsahu, plnění smluvních povinností vůči dodavatelům a dodržování zákonných požadavků. V případě nesouhlasu s příslušnou změnou může Zákazník odběr příslušné Služby kdykoliv zrušit prostřednictvím příslušného webového rozhraní Stránky či Aplikace či jí nadále nevyužívat.
  8. Závěrečná ustanovení
    1. Účinnost. Tyto Produktové obchodní podmínky služby Čistý štít nabývají účinnosti dne 01.01.2024.
    2. Rozhodné právo. Práva a povinnosti Poskytovatele a Zákazníka související se Službou Čistý štít a/ nebo s Dílčími službami se řídí právem České republiky.
    3. Příslušnost soudů. K rozhodování případných sporů Poskytovatele a Zákazníka souvisejících se Službou Čistý štít a/ nebo s Dílčími službami jsou příslušné věcně a místně příslušné soudy České republiky.
    4. Mimosoudní řešení sporů. Případné spory související se Službou Čistý štít a/ nebo s Dílčími službami lze řešit i mimosoudní cestou.
    5. Řešení sporů Českou obchodní inspekcí. Zákazník se v rámci řešení případného sporu může obrátit i na Českou obchodní inspekci (internetová adresa coi.cz) nebo využít kontaktní platformu www.evropskyspotrebitel.cz).
    6. Živnostenská kontrola. Živnostenskou kontrolu provádí příslušný živnostenský úřad.
    7. Kontrola nakládání s osobními údaji. Kontrolu nakládání s příslušnými osobními Údaji zpracovanými Poskytovatelem vykonává Úřad na ochranu osobních údajů.
    8. Kontaktní email poskytovatele. Kontaktní emailovou adresou Poskytovatele je adresa [email protected].

Doplnění Produktových obchodních podmínek služby Čistý štít poskytované společností Mizar Lab a.s., účinných ke dni 01.01.2024 platné pro Zákazníky využívající pro interakci se Službou Čistý štít bránu rozhraní API

  1. Předmět úpravy. Toto doplnění Produktových obchodních podmínek služby Čistý štít, vydaných společností Mizar Lab a.s., IČO: 019 57 104, se sídlem Olšanská 2643/1a, Žižkov, 130 00 Praha 3, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 23361 (dále též jen „Poskytovatel“), účinných ke dni 01.01.2024 (dále jen „Doplnění Produktových obchodních podmínek služby Čistý štít pro Zákazníky využívající brány rozhraní API“), je platné pro Zákazníky, využívajícími pro interakci se službou Čistý štít bránu rozhraní API (brána rozhraní API dále též jen „Rozhraní API“) a upravuje podmínky pro užití předmětné služby s využitím Rozhraní API. Výrazy, jejichž význam je definován v Produktových obchodních podmínkách služby Čistý štít, mají stejný význam i v tomto Doplnění Produktových obchodních podmínek služby Čistý štít pro Zákazníky využívající bránu rozhraní API. Pokud není v tomto Doplnění Produktových obchodních podmínek služby Čistý štít pro Zákazníky využívající bránu rozhraní API uvedeno jinak, není platnost Produktových obchodních podmínek služby Čistý štít ve vztahu k Zákazníkům využívajícím Rozhraní API nijak dotčena.
  2. Podmínky využití Služby Čistý štít s využitím Rozhraní API. Přihlášený zákazník, který je podnikatelem a v rámci webového rozhraní Služby Čistý štít vyplnil příslušné fakturační údaje a souhlasil s využitím Rozhraní API při učinění Objednávky a poskytnutí Informací (respektive vyjádřil tak zájem o jeho využití), může učinit Objednávku rovněž prostřednictvím brány Rozhraní API (dále též jen „Objednávka s využitím brány Rozhraní API“), a to za podmínky splnění příslušných technických předpokladů (tj. s využitím standardního internetového protokolu https umožňujícího využití Rozhraní API) a zadání potřebných identifikačních údajů a/ nebo dalších údajů o Subjektu údajů. U Objednávky s využitím Rozhraní API jsou příslušné Informace poskytovány s využitím Rozhraní API ve formě odpovídající formě Objednávky, a to s tím, že poskytnutím příslušných Informací je příslušná Objednávka zároveň potvrzena.
  3. Vyloučení odpovědnosti Poskytovatele za funkčnost interakce prostřednictvím Rozhraní API. Poskytovatel není nikterak odpovědný za funkčnost interakce Zákazníka se Službou Čistý štít prostřednictvím Rozhraní API. V případě, že interakce Zákazníka se Službou Čistý štít prostřednictvím Rozhraní API nebude z jakéhokoliv důvodu funkční, má Zákazník možnost využít Službu Čistý šít za standardních podmínek dle Produktových obchodních podmínek služby Čistý štít.
  4. Zpracování osobních údajů Poskytovatelem. Ustanovení Produktových obchodních podmínek služby Čistý štít upravující zpracování osobních údajů Poskytovatelem se přiměřeně použijí i na zpracování osobních údajů zadaných Zákazníkem prostřednictvím Rozhraní API.
  5. Vyloučení ustanovení Produktových obchodních podmínek služby Čistý štít. Pro využití služby Čistý štít prostřednictvím Rozhraní API podnikatelem se nepoužije ustanovení článku VIII. 5. Produktových obchodních podmínek služby Čistý štít.
  6. Účinnost Doplnění Produktových obchodních podmínek služby Čistý štít pro Zákazníky využívající brány rozhraní API. Toto Doplnění Produktových obchodních podmínky služby Čistý štít pro Zákazníky využívající brány rozhraní API nabývá účinnosti ke dni 01.01.2024.